Klachtenprocedure

Producten:
Bella Nails Boutique & Education behandelt uw klacht overeenkomstig een klachtenprocedure.
Een klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Wij vragen u vriendelijk om uw klacht zo volledig mogelijk in te dienen via onderstaand formulier.

Opleidingen:
Bella Nails Boutique & Education behandelt uw klacht overeenkomstig een klachtenprocedure.
Een klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Neem contact op met webshop@nagelstudiobellanails.nl

Afhandeling

Onze medewerkers zullen de klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Bij Bella Nails Boutique & Education ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord.
Als een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, wordt u hier direct door Bella Nails Boutique & Education van op de hoogte gesteld.
Wij zullen een indicatie geven wanneer wij verwachten uitsluitsel te kunnen bieden.

Mocht de oplossing die we u bieden niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

Het oordeel van de beroepsinstantie (geschillencommissie) is voor ons als instituut bindend. Eventuele consequenties worden door ons als instituut snel afgehandeld.